30 Haziran 2016 Perşembe

DOYUMSUZ KOCAMA ARKADAŞIMI SUNDUM

Merhaba ben ESRA   00237 800 0560 arayın zevkli  zamanlar geçirelim

Selamlar grup seks hikayeleri okuyucuları ismim Sema evli bir kadınım 12 yıllık evliliğim var bakımlı öz güvene sahip çevre tarafından beğenilen seksi bir kadınım. Kocam aşırı derecede seks düşkünü olan bir yapıya sahiptir. Zamanla artık onu doyuramaz oldum onun isteklerine yetmez olmuştum artık.
Yıllar geçtikçe ben kocamın seks düşkünlüğünü karşılayamaz hale gelmiştim. Çünkü kocam hiçbir şekilde cinsel ilişki konusunda doymuyor sınır tanımıyor doymak bilmiyordu, artık ona yetişemiyordum. Seks yaparken yorulduğumda bırakıyordum ama o benden sonra devam eder ve mastürbasyonla boşalırdı. Bu yüzden ben de kocama karşı kendimi yetersiz bulmaya başlamıştım. Ben de çözümü kocama iş arkadaşımı ayarlamakta buldum. Bu hikayem tamamen bununla ilgili onlar sevişirken ben de aralarına katıldım ve bizim işimiz artık grup seks yapma işine döndü. Hemen başlıyorum önce size iş arkadaşımı tanıtayım. Handan adında 28 yaşında bir kadın bizim ofiste 4 yıldır çalışıyordu. Onunla kısa sürede çok samimi olduk ve bize de çok sık gidip gelmeye başladı.Kocamın da Handan’a ilgi duyduğunun farkındaydım çünkü öyle kadını süzüyor ki gözleriyle adeta becerecekmiş gibi bakışlar sergiliyordu. Bir gün zaten bunu açık açık söyledi. Benim ona yetemediğimi ve Handan’ın ateşli kadınlar gibi olduğunu söyledi. daha sonra da bana Handan’ı aramıza almayı teklif etti. Ben aslında bu teklife hem çok şaşırdım hem de üzüldüm ama yine de kocamı kırmak istemedim. Hemen Ertesi gün Handan’ı iş çıkışında bize davet ettim. Hatta ona kocamla benim amacımdan da açık açık bahsettim. O da hiç itiraz etmedi belli ki onun da uzun zamandan beri kocamda gözü vardı. Neyse kadın kabul etti o gün iş çıkışında bizim eve gittik. Biz eve daha yeni girmiştik ki kocam da geldi. Yemek falan yedik ama kocamın her halinden Handan’ı istediği belli oluyordu. Gözleri sürekli kızın üzerindeydi. Sonra içmeye başladık ve konu tabi ki sekse geldi.
Handan eğildikçe eğiliyor kocama memelerini sunuyordu. Kocam daha fazla dayanamadı ve kızın memelerine yapışı verdi, öyle bir yalıyordu ki resmen kızın memelerini ağzına alıp çıkartıyordu. Artık ben de duramadım ve kocamın pantolonunu çıkardım ve muhteşem penisini okşamaya başladım. Sonra dudaklarımın arasına alarak yalamaya başladım. Handan ise benden cesaret almış ve daha da ileriye gitmeye başlamıştı. Hemen soyunmaya başladı ben bu kadar da istekli olduğunu asla tahmin etmiyordum. Baktım kız ölecek gibi kocamın aletini yalaması için ona bıraktım. Ben de o sırada kızın şeftalisini yalamaya başladım. Ben vajınasını yaladıkça o da daha istekli oluyor ve inlemeye başlıyordu. Anlaşılan Handan kendini uzun zamandan beri becertmemiş. Zaten kocamın da daha fazla beklemeye niyeti yoktu hemen penisini kızın vajinasına köklemeye başladı. Kocam Handan’ı inletirken ben de vajinamı Handan’ın ağzına verdim ve yalatmaya başladım. Handan hem beceriliyor hem de vajina yalıyordu bu nasıl bir zevkti inanın anlatamam. Handan’ın inlemeleri bütün evde yankılanmaya başladı. Kocam çok zevk alıyordu çünkü becerdiği çıtır kız şeklinde kadındı. Benden de yaşça küçüktü. Kocam bu defa kızın bacaklarını omzuna alarak azgın boğalar gibi pompalamaya başladı. Bu şekil kızın da hoşuna gitmişti kocam sert vurdukça o daha da sert olmasını istiyordu. Adeta becerildikçe zevke geliyor ve benim şeftalimi daha iştahlı bir şekilde yalıyordu. Kocam son bir güçle kızın vajinasına yüklendi ve ben bunun içine boşalması anlamına geldiğini iyi biliyordum. Bütün döllerini kızın içine akıttı. Sabaha kadar bunu 4 kez tekrarladık unutmayacağımız çok güzel bir gece oldu üçümüz adına. 

Merhaba ben ESRA   00237 800 0560 arayın zevkli  zamanlar geçirelim

23 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERIMİZİ YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR BEN LEVENT YAŞ 37 NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN EVLİ BEKAR MUTSUZ TLF 7/24 AÇIK BEKLİYORUM 0542 6759175 MSJ DA ATARSANIZ BEN DÖNÜŞ YAPARIM YALNIZ BAYANLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben yasemin beni azdıracak ve sohbeti seven sevgili arıyorum. telefonda boşalmak istiyorum hemen arayın başlayalım
      numaram: 00237 800 09362

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
    3. Kendini yalnız ve mutsuz hisseden ne istediğini bilen olgun bayanlar ve hayatlarına renk katmak isteyen cesur çiftler arayın 5435840312 özel açık

      Sil
    4. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL..

    YanıtlaSil
  4. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben yavuz istanbul anadolu yakasinda oturuyorum.29 yasindayim...benim icin gizlilik ve guven cok onemli eger sende buna onem veriyorsan ara konusalim...0530 384 76 47...gercekten gorusmek isteyen guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin

    YanıtlaSil
  7. Ben Levent 37 yaşında bekar bir sikiciğim ve evli mutsuz dul bayanlar sizleri mutlu etmek için varım 05370585275

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben yasemin beni azdıracak ve sohbeti seven sevgili arıyorum. telefonda boşalmak istiyorum hemen arayın başlayalım
    numaram: 00237 800 09362

    YanıtlaSil
  9. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  10. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  12. Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

    YanıtlaSil
  13. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  15. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  16. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  17. BEN OKAN-0531 619 12 65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN.okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar