28 Haziran 2016 Salı

Damadım iyi bir sikici




Merhaba ben ESRA   00237 800 0560 arayın zevkli   

 zamanlar geçirelim 

Benim adım Hülya. 61 yaşında emekli devlet memuruyum. Hayatımda ki birçok insan gördüm. Aslında 20 yıl önce kocam ölmeden önce elime başka erkek değmediği için kocam öldükten sonra bir anda gözüm açıldı. Aslında benim kocama sadık olmak gibi yeminim olmasına rağmen kocamın sikinin büyük olmadığı için bu sik beni tatmin etmiyordu. Ama çocuklarım olduğundan başka bir sik istemedim. Kocam öldükten sonra açıkçası artık bütün erkeklerin sikini de amımın içinde istediğim kanısına vardım. Benim en çok hoşuma giden ilişki türlerinin de ensest ilişki türleri olduğunu daha sonradan anladım. Ama bu hikayemi sizlere anlatırken ensest bir hikaye olmayacağını da bilmenizi istiyorum. Yani bu hikayem tamamen damadımla alakalı. Benim 2 tane çocuğum var. Kızımı geçen sene evlendirdim. Oğlum askerden gelince hemen evlendireceğim. Kızımın kocası çok yakışıklı ve iri yarı bir erkek olduğu için bu damadımın akşam kızımın canına okuyacağını ve de sabaha karşı sikip sikip duracağını da biliyordum. Ama aklıma bu şekilde sikiş getirmek istemiyordum. Ben istemiyor olsam bile aklıma söz geçiremiyor ve amım baya bir kasılıyor baya bir kötü durumdaydım. O gece bende sikilmek istiyor olsam da evimde misafirlerim olduğundan kendim herkes uyuduktan sonra ancak otuz bir çekerek rahatlamak zorunda kaldım. Benim bu azgınlığımı giderecek bir erkek arıyor olsam da kaç erkeğe kendimi siktirdiğimi bilmiyorum ama asla kimse tarafından tam olarak tatmin olmadım. Bu yüzden de daha iyi bir sikicimin olması kesinlikle isteklerim arasındaydı. Günler bu şekilde giderken, bir gün evimde ki bir arıza nedeniyle damadım bana geldi. Bu yüzden bende hemen damadımın nasıl bir sikici olduğunu merak etmeye ve damadım çalışırken de onun sikine doğru bakmaya başladım. Siki büyük olduğunu her halinden belli oluyordu. Çünkü sikinin büyüklüğü pantolonunun önünü kabarttığı için her halde belli oluyordu. Benim aklıma direk onun altına yatığ beni bir düzse şeklinde geçirirken, anne işim bitti başka bir şey var mı dedi. Ben hemen ah olmaz mı tamir ettin beni de bir tamir etsene dedim. İlk başlarda şaşırmış gibi görünüyor olsa bile niyetimi zaten gözlerimi onun sikinden alamadığım için anlamıştı. Çünkü ben büyülenmiş bir şekilde onun sikine bakıp duruyordum. Bana gülümsedi ve eliyle sikini tutup bu her kadın zevkten çıldırtır. İstersen seni de çıldırtsın haydi gel söyle de güzel bir tadına bak dedi. Ben hemen hızlıca yatak odasına doğru gittim. Yatak odasına girdiğim zaman ikimiz de çok çabuk bir şekilde soyunduk ve onun o kocaman sikini gerçekten de ağzıma aldım ve sikini ağzıma aldığım zaman kendimden geçiyordum. Damadım benim memelerimi biraz okşadıktan sonra bir tokat attı. Memelerime vurması gerçekten de çok hoşuma gidiyordu. Eni yalvartmak niyetindeydi. Ben hemen onun beni sikmesini isterken o daha da yavaş bir şekilde hareket ediyor ve çok yavaş bir şekilde beni yatırdı ilk başlarda memelerimi öpmeye başladı. Ardından da yavaşça amımı parmaklamaya başladı. Amım zaten ıslanmıştı. Damadım amımı parmakladıkça daha da azdım ve daha da kendimden geçtim. Ben dayanamıyorum şerefsiz damat artık sik beni de azdım görmüyor musun dedim. Sikinin başını tutup am deliğime doğru getirdi. Daha sonra beni sikmesi için yalvarıyorken yavaşça iteledi. Ben haydi hızlansana diyordum. Ama daha da yavaş hareketlerle beni sikiyordu. Yalvarmalarıma dayanamadı ve sikini kökleyip çıkarmaya başladı. Beni de zevkten çıldırttı.   

Merhaba ben ESRA   00237 800 0560 arayın zevkli   


 zamanlar geçirelim 

17 yorum:

  1. Slm bayanlar arayin 5462519585 bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. Slm bayanlar arayin 5462519585 bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Olgun yas bayanlar gizlilik guvenli seks arzulayan vapsat var sakarya 05443042528

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

    YanıtlaSil
  10. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  12. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar