20 Ekim 2011 Perşembe

türbanlıporno

Mrb arkadaşlar bn de başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istedim.bn karma yaşıyorum 21 yasında minyon tipli kkapalı bir bayanım..her neyse ben kız kardeşim için kendini feda etmiş bir ablayım :)

Olayın baş kahramanları ben ve kardeşimin sevgilisi ibrahim eniştem.. ibrahim askerden izne gelmişti ve kardeşimde bu yuzden cok mutluydu her neyse bir gün piknige gittik kardeşim eniştem ve ben onlar başbaşa kalmak için uzklaştılar agcların arasına doğru bnde arabada kalıp müzik dinledim bir sürre sonra merak işte napıolar diye bakmaya gittim,birde ne göreyim ibrahim uzanmış sırt üstü kardeşişmde ibrahimin s..ni yalıo..

Çok şaşırdım cünkü ne kardeşimden ne ibrahimden beklemezdim böyle bir sey ama bnde tahrik olmuştum ve ibrhimin s..k ide şimdiye kadar gördüklerimin en büyügü sayılırdı o an aklıma düşmüştü ibrahim ve o koca s.k i.. Piknikten döndünten sonra kardeşimle konuştum nler yaptınız falan diye oda aslında cok mutlu oldugunu ancak ibrahimin kendisini baya sıkıştırdığını söledi bn nasıl sıkıştırma diince ilişki yaşamak istediğini, ancak kardeşim korktugu için bekareti vermek istemediği için ibrahimin biras kendisine kırgın oldugunu falan söledi..

Bn kardeşime üzülmemesini ve asla öle birsey yapmamasını bn den ders almasını söledim..cunku bn erken yasta bekaretimi kaybetmiştim ve bu yuzden basıma gelmeyen kalmamıştı.ertesi sabah ibrahmi arayıp konuşmak istediğimi söledim üzerime krem rengi keten dar bir etek beyaz dar bir gömlek kırmızı bir eşarp ve topuklu bir ayakkabı giyip ibrahimle buluşmaya revulaştıgımız kadeye gittim. Özellikle topuklumu giymiştim çünkü oldukca sekilli ve büyük olan kalçalarımı iice ön plana cıkarıodu,her neyse ibrahimle oturup birar kahve içtikten sonra konun cok önemli oldugunu burada konuşamayacagımı söledim oda tmm ozaman arabyla sakin bir yere gidelim orada konuşalım dedi ve kalktık cıkarkende kafe nin sahibi ya yeni geldiniz nereye böyle diye sorunca ibrahim nazlı ya araba kullanmasını ögretcem diip cıktık..

Yol boyunca benim içim içimi yiyodu merak ediodum ibrahimin s.. kini oda bana kaçamak bakışlar atıodu ve sordu konu ne diye bnde kardeşimle konuştuklarımızı anlattım ve bunu istememesini söledim oda asker oldugunu falan söleip nekdar sıkıntılı oldugunu esprili bir şekilde anlatmaya calıştı bn ozaman kardeşime evleninceye kadar dokunmamaya söz vereceksen beni s..k dedim.. bnim bu sözüme çok şaşırmıştı ama tmm dedi zaten sende aklımdna cıkmıyorsun hele şu kalçaların yokmu falan diip bir eliyle kalçalarımı okşadı. bn arabayı bir yere cek bari diince tmm bildiiğim güzel bir yer var dedi oraya gittik kimsler yoktu..

Arabayı parkettikten sonra ibrahim ee sen bakire değilmisin diye sorunca bn daha önce birkaç kişyle beraber oldugumu söledim oda baksen bizim baldıza burnumuzun dibinde ne cevherler varmışta biz görmüyormuşuz ddeyip dudaklrımdan öpmeye başladı bir yan da gögüsleirmi okşuor sonra elini etegimden içeri sokup popomu okşuordu bnde elimi s..kine atmıştım pantolondan bile belli oluodu s..kinin büyüklüğü bn fermurını acıp s..kini okiarken oda gömlegimin düğmelerini acmış g*güsleimi emiodu snra koltuguna oturup pantolonun cıkardı bnde sen cok seviosun yalatmayı diiince nerden biliosun dedi bn piknikte olanları gördüğümü söledim eniştem seni kaşar seni derdin kardeşin değil demi deyip kafamdan tuttugu gibi beni s..kine bastırdı.

Bnde hemen agzıma alıp yalamaya basladım ımmm cok güzeldi s..ki büyük oldugu için yalaması cok zevkliydi s..ki dilimle damagımın arasında kayıyordu ibrahim bazan kafamdan bastırıodu gırtlagıma kadar sokuyordu s..kini bnim nefesim kesilio kusacak gibi oluyordum bir boşlıgımda esarbımı bozmamasını söledim nedne diye soordu fantazimi yoksa diince ne alakası var 15 dk zor yapıorum bn bunu dedim biras güldük snra yeter yaladığın dedi ibrahim koltugu yatırdı iice benide koltıga oturdup actı bacaklarımıetegimi belime sıyrıp kırmızı tangamıda hemen cıkarıdı a..mım vıcık vıcık olmuştu zaten ibrahim öle görünce sende ceşme gibiymişsin maşallah diip o koca s..kini a..mıma soktu.

İlkinde hepsini sokunca bn anneciiğimm diye bagırdım ibrahimde ohhhhh be ne tatlı amın varmış senin diye gidip gelmeye başladı inanılmaz zevk alıodum şimdiye kadar 5 farklı erkekle beraber olmuştum ama ibrahim gibi zevk vereni yoktu kardeşimin korkupta istemediği ya..rragı bn inleye inleye yiyodum ohhh ibrahime kocacım demeye baaşlamıştım kocacım yavaş kocam ahh falan gibi oda tahrik oluodu bn böyle söleyince kocam dibine kadar sokunca bnim ayaklarım direksiyonun üstüne kalkıodu.

Zevkten çıldırıodum muhteşemdi ve derken bn boşaldım titreye titreye bir sürr sonrada ibrahim boşaldı ılık ılık doldurmuştu içimi.. ibrahim içime boşaldıktan sonra korkuyla sordu ya bn içine boşladım hamile kalırsan diye bnde merak etme kocacım bn hapı aldım dedim ve toparlanıp buluştugumuz kafeye tekrar döndük kafenin sahibi bizi görünce nasıl gitti araba ögrenme cabaları diince ibrahim ooo cok ii okadar iiki nazlı arabayı ayaklarıyla bile sürüo demesmi :) pislik nolcak :))..

İbrahim'in izinden dönmesini hem kardeşim hemde bn sabırsızlıkla bekliorus suan başka biriyle ilişkim var ama ibrahim gibi zevk vermiyor...ibrahim canım eniştem,kocacım seni cok özledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder